ASUS رسما از کامپيوتر چند منظوره Transformer AiO پرده برداري کرد
زووود بیاااااا

با پيشرفت سيستم عامل اندرويد و ورود ويندوز 8، شاهد حضور لپ تاپ‌هاي هيبريدي (يعني محصولاتي که هم لپ تاپ بوده و هم مي‌توانند به عنوان يک تبلت استفاده شوند) در بازار بوديم اما تا به امروز هيچ کمپاني اقدام به توليد کامپيوترهاي روميزي هيبريدي نکرده بود ولي ايسوس با توليد کامپيوتر Transformer AiO، اين مفهوم را به واقعيت تبديل کرد.

Transformer AiO يک کامپيوتر All-in-One قدرتمند است که صفحه نمايش آن قابليت جدا شدن داشته و مي‌توان از آن به عنوان تبلت عظيم‌الجثه نيز استفاده کرد.

ايسوس اين تبلت را يک محصول سه کاره مي‌داند:
1. يک کامپيوتر روميزي قدرتمند با سيستم عامل ويندوز 8
2. يک تبلت مبتني بر ويندوز 8
3. يک تبلت اندرويدي از نسخه 4.1 سيستم عامل اندرويد استفاده مي‌کند

اين کامپيوتر
All-in-One از نسل سوم پردازنده هاي قدرتمند Intel Core با کد Ivy Bridge استفاده مي‌کند ولي هنگامي که آن را از پايه جدا کرده و به عنوان تبلت از آن استفاده مي‌کنيد، از پردازنده داخلي NVIDIA Tegra 3 استفاده خواهد کرد. تنها قسمت مشترک در دو حالت تبلت و All-in-One، صفحه نمايش 18.4 اينچي IPS با نور پس زمينه LED و دقت Full HD مي‌باشد.

از ساير مشخصات اين دستگاه در حالت
All-in-One مي‌توان به کارت گرافيکي NVIDIA GeForce GT730M، نسخه 64 بيتي ويندوز 8 در کنار 8 گيگابايت حافظه RAM و يک ترابايت هاردديسک اشاره کرد. در حالت تبلت نيز، Transformer AiO داراي دو گيگابايت حافظه RAM و 32 گيگابايت حافظه داخلي مي‌باشد.

ASUS Transformer AiO از سه ماهه دوم سال جاري ميلادي وارد بازار خواهد شد و قيمت ارزان‌ترين مدل که از پردازنده Core i3 استفاده مي‌کند، 1299 دلار خواهد بود.


منبع:
ASUS



موزیک پلیر iPod Shuffle لیوان جادویی هنزفری تغییرصدای موبایل صابون ریز اتوماتیک Soap Magic اصلاح مو جاست تریم JUST A TRIM ساعت سامورایی(LED) لیزر پوینتر سبز رنگ لیزر پوینتر سبز رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 48856
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

چای ساز و قهوه جوش همراه موزیک پلیر iPod Shuffle پد دفع سموم بدن کینوکی kinoki درجه یک